klachten - Libertas Leiden
  • klachten

klachten

Libertas Leiden werkt voortdurend aan verbetering van zorg en dienstverlening, toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent.




Het is belangrijk dat uw klacht snel wordt opgepakt en dat medewerkers van Libertas Leiden er voor open staan om de klacht met u te bespreken. De onafhankelijke klachtenfunctionaris kan u daarbij ondersteunen.

Mijn naam is Liesbeth Hakkenberg, ik ben in dienst bij Quasir, een kenniscentrum dat zich inzet voor cliënttevredenheid.

Tot mijn taak hoort het om bij klachten een luisterend oor en een eerste opvang te bieden, voorlichting te geven over de klachtenregeling van Libertas Leiden, en u te ondersteunen bij het vinden van de, voor u, juiste oplossing. U mag rekenen op een onafhankelijke en vertrouwelijke ondersteuning.

Ik ben bereikbaar op e-mailadres l.hakkenberg@libertasleiden.nl.
Of via de telefoon 06 23666112