• Klachten

Klachten

Libertas Leiden werkt voortdurend aan de verbetering van haar zorg- en dienstverlening. Heeft u ideeën om de zorg- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen wij dit graag van u. U kunt daarvoor bellen met onze Klantenservice 071 - 5 168 168.

Wat te doen bij onvrede?
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Dit vernemen we graag van u, zodat wij het kunnen oplossen en herhaling kunnen voorkomen.

Wij adviseren om uw onvrede eerst te bespreken met een medewerker of uw persoonlijk begeleider. Meestal wordt in zo'n gesprek het probleem opgelost. Komt u er niet uit, neem dan contact op met de teammanager of de sectormanager.

Als u een klacht heeft kunt u dit bespreken met de klachtenfunctionaris Liesbeth Hakkenberg. De klachtenfunctionaris is neit werkzaam bij Libertas Leiden en is onafhankelijk. U kunt telefonisch contact met haar opnemen via 06 23 66 61 12 of een email struren naar l.hakkenberg@libertasleiden.nl. U kunt ook rechtstreeks een klacht indienen bij Libertas Leiden. De klachtenregeling en het klachtenformulier vindt u in onderstaande downloads.